Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~hoax1 | użytkownik

imię i nazwiskoWIKTOR adresWROCLAW / BRAY IRE zarejestrowany19.01.2003 @21:54:45 ostatnio na stronie20.09.2013 @22:45:23



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.hoaxone.deviantart.com Gadu-Gadu2220412
digarty44 komentarze1023 posty na forum51

komputer / sprzęt
DELL XPS 1730 + INTUOS 4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~staford    21.02.2004 @12:13:50
hehehe
_______

^___^ czikidi czajna de czajnisz czikin ^___^

... czyli nowe pracki w drodze
~Ether    16.02.2004 @13:52:12
Może kiedyś Miłego dnia!
_______
…blood, guts, fun with knives…
!wollny    14.02.2004 @20:30:19
aaaa! Wiktor. no prosze

swiat jest maly.... siec jak widac tez
_______
http://www.przemekwolny.com .przemekwolny.com
~Ether    12.02.2004 @11:10:17
Istnieje możliwość, że znamy się... np. z Barda?
To taki sklep RPG za Heliosem... pewnie się nie znamy:[
Mimo wszystko pozdrawiam!
_______
…blood, guts, fun with knives…
~Ether    12.02.2004 @10:50:29
Hello!
_______
…blood, guts, fun with knives…
~cris    11.02.2004 @08:42:26
joł dla prawdziwego czowieka hip hopumusimy kiedyś zrobić jakąś tubeczke butaprenu:D:D
~DarkSun    08.12.2003 @16:34:56
dzieki za komenta..jestem pod wrazeniem twoich prac....i dzieki za slowa krytyki....wkoncu uczymy sie na bledach...ja mam 16 latek wiec jeszce mam czas sie zduzo nauczyc i jestem dziewczyna grr....a ty chybas e nie przeczytales tego i walnales komenta...jakobym byla onym:D..:D..pozdro
_______
---------------It's Easier To Run------------------
---Replacing this pain with something numb---
---------It's so mutch Easier To Go---------
---Then Face All this pain Here all Alone---
^koka    01.11.2003 @17:09:52
hoax hehe akumi ma niezly jezyczek co??
a tak poza tym pozdrawiam
~nwn    04.10.2003 @11:01:48
pozdrawiam
~hoax1    10.09.2003 @18:33:10
ja czy moje pracki ??:P
_______
DA SCHODZI NA PSY. 90% PRAC TO NIEZLE GOWNO WIEC NIE MAM ZAMIARU ZA SZAJS DAWAC DOBRYCH OCEN.

MOJE DIGARTY >>> http://www.digart.pl/pokaz.php?user
~zolo2    10.09.2003 @18:29:51
Cudo
_______
Jeśli niepochlebnie wypowiedziałem się o twoim zdjęciu to niestety: "GÓWNO CHODZI PO LUDZIACH", a jeśli przypadkiem wypowiadałem się pochlebnie to ... na pewno się myliłem! pozdrawia
~ploom    10.09.2003 @09:09:11
pozdro
~Limee    17.08.2003 @23:23:46
Nie rob sobie jaj z łaski swojej :> Nie ja dałam tamto na NW!!!!!
_______
... nie wiem czemu przestałam robić coś, co było moją największą radością.
~MadzicA    17.08.2003 @22:17:50
witam dzieki za wszystkie komentarze w moich prackach. pozdrawiam :D
~staford    02.08.2003 @16:11:58
hej kochanie dzieki za to ze jestes boze ale mi sie w glowie jebie pozdro i dzienx za komentsy
_______

^___^ czikidi czajna de czajnisz czikin ^___^

... czyli nowe pracki w drodze
~Kinia_a    31.07.2003 @14:44:37
dzięki za komentarz, pozdrawiam
rozejrze sie tu..
_______
*site-me: http://www.aneta.art.pl &last: http://www.digart.pl/details.php?id=13549 #thx: http://www.digart.pl/details.php?id=7147

: Gubię się i odnajduję
: codziennie
~biochem    24.07.2003 @20:19:25
I like when people say what they think about my drawings, but to put it that way you did was really immature! If you dont like them, say that! As i can see, i have really much to learn! Those drawings you comment was old drawings! Like 2000 or something! I'll upload more as time goes, and i hope you'll comment them to! Regards, BioChem.
~biochem    22.07.2003 @18:24:08
Hmm, u r very imature to be 20.. I like your arts by the way! Dont give me any more comments like the ones you wrote.. .

Regards, BioChem.
~meg    03.07.2003 @03:06:38
i kolejna fanka Twej twórczości się kłania
działaj, działaj hoax1, nie leń się!
I'm watchin' U, ready or not, U can't hide :D
+Kuzuki    29.06.2003 @12:44:19
..haha nawet tu te króliczki dotarły...
powiem tylko tyle że bardzo mi siem podobają Twoje pracki odręcznie i wogóle Twja twórczośc... hihi dopry z Ciebie chłopczyk

pozdrofionka
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt