Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~hoax1 | użytkownik

imię i nazwiskoWIKTOR adresWROCLAW / BRAY IRE zarejestrowany19.01.2003 @21:54:45 ostatnio na stronie20.09.2013 @22:45:23



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.hoaxone.deviantart.com Gadu-Gadu2220412
digarty44 komentarze1023 posty na forum51

komputer / sprzęt
DELL XPS 1730 + INTUOS 4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+KariNComA    20.10.2004 @18:08:53
Najlepsiejszego Hoax
_______
_grupa wielbicieli muzyki EBM http://www.digart.pl/grupy/589/EBM/
_industrial | darkwave | synthpop | electro | gotyckie densy | ciezkie drumy | cala reszta smacznych rzeczy..
+Kuzuki    20.10.2004 @16:16:38
żyjesz jeszcze moj drogi? pfff
pewno zapomniales o mnie juz chlip chlip pfff
no ale kozystajac z okazji zdrowko Twoje i najlepszego
~OPENtaniec    20.10.2004 @15:52:55
o! najlepszego
_______
.
~ancura    20.10.2004 @15:41:22
1oo lat!
_______
Sennym szeptem, pełnym głosem, rozpaczliwym krzykiem..
~Dalharil    20.10.2004 @14:26:19
wszystkiego najlepszego
~Fixxxer    20.10.2004 @13:32:11
Wszystkiego najlepszego!
_______
"Nie pozostawaj na zawsze takim, jakim jesteś, lecz staraj się wznieść ponad siebie"


~hoax1    09.09.2004 @10:12:09
zyje ale nie mam juz od pewnego czasu neta , przeprowadzam sie , poprawki 2 do 29 wrzesnia wiec malo czasu ... pozdro
_______
DA SCHODZI NA PSY. 90% PRAC TO NIEZLE GOWNO WIEC NIE MAM ZAMIARU ZA SZAJS DAWAC DOBRYCH OCEN.

MOJE DIGARTY >>> http://www.digart.pl/pokaz.php?user
~droch    09.07.2004 @18:59:35
ty żyjesz! no powiem że jestem zaskoczony..
~AzmodhiuS    14.06.2004 @14:36:39
Hmm... czy ja wiem czy takie glupie teksty? niewazne :P

spoko spoko ok - peace :P
~AzmodhiuS    13.06.2004 @19:51:06
Uuuuu niegrzeczny chlopczyk :D
Po pierwsze nie mowilem ze ty jestes smieciem tylko ze twoj avatar i to tylko dla jaj tak na marginesie :P.
A tak w ogole to kurewsko mnie rozsmieszyles tym tekstem ze pojedziesz do Krakowa na zjazd i mnie dojedziesz :P:P:P. Ja w ogole na zjazdy nie jezdze wiec chyba musisz wynajac SMIECIU (pozwole sobie na to okreslenie gdyz w tym wypadku ty go pierwszy uzyles) detektywa. A nawet jakbys mnie dorwal to co? Dojedziesz mnie z 15 kumplami?? :DLOL.
Reagujesz jak wlasnie 10-letni SZCZENIAK (bo tak mnie nazwales prawda?) :P.
A co do twoich prac to wcale nie widze zeby byly jakies wspaniale [a tak przeciez je wychwalales :P]. Oczekujesz ze ludzie beda ci dawac same ps najlepiej a jak nie to sie obrazasz.
Ogolnie jestes smieszny.
+insane    12.06.2004 @10:00:22
teraz juz spokojnie
bez przeklinania i jechania po userach
jezeli masz zamiar w zartach kogos jechac to zastanow sie ... ja wyciagam jedynie fragmenty ktore widze
_______
no sign-a-ture

pokazujesietu: http://www.lukaszpabian.com | http://www.monolab.pl
+Kuzuki    12.06.2004 @10:00:11
welcome back ;P
~Shocks    20.05.2004 @23:29:00
thanks for welcoming me to digart, but i've been here since this baby came out
~Fr3akBitch    19.05.2004 @13:27:48
Spox, nic się nie stało przeca Ja się wbijam w Twoje prace, tymczasem...
~Fr3akBitch    13.05.2004 @23:41:36
Nie no, stary... Nie ma jak się na polewie nie poznać. Czy ja wyglądam na ziomala?
~skie0archer    14.04.2004 @21:19:39
dziękuję za komentarze
^Pomidori    13.04.2004 @20:28:09
a witam witam
_______
"Art must be beautiful. Artist must be beautiful"
+Kubek    12.04.2004 @10:48:02
po pierwsze baranku, ja się za nic nigdy nie mszczę, po drugie mogę mówić o twoich pracach co tylko mi się podoba, jeśli są wg mnie słabe to to mówię. przykro mi że burzę twoje poczucie gloryfikowania własnej zajebistości ale nie jesteś jakimś wypasionym twórcą... raczej średnim. co do moich prac to wiem że nie są na najwyższym poziomie i nigdy nie mówiłem że sa od czyichś lepsze... no ale ty widze popadłeś tutaj w jakąś megalomanię... coż, mnie śmieszy postawa taka jak twoja i wytykanie innym że "twój kolega z rolniczego" i takie tam... żenadę robisz sam. nie jest mi przykro że uraziłem twoją przeogromniastą dumę moimi ocenami, bo sam pokazałeś że jesteś tego wart...

nie pozdrawiam
~Ishtar    05.04.2004 @08:35:55
apropo moich prac bez tła.... to są erotyki do tomiku poezji...one nie mogą mieć tła...więc patrz na prace innych z innego punktu ... widzę że wszystkim się tu narażasz....szkoda... aha poptarz na swoje prace a potem oceniaj innych pozdrawiam...
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~Volta    10.03.2004 @15:51:43
ze mimo wszystko proboje sie rozwijac, wytyczyc sobie styl, w ktorym chcialabym sie rozwijac, i nie widze powodu, z jakiego Ty mialbys mnie w jakikolwiek sposob obrazac, wiec nie pisz czegos, gdzie mozna wyraznie wyczuc sarkazm, czyli, jak ja to wyczulam, po prostu obrazajacego mnie. wracam do moich poprzednich wypowiedzi, nie ma o czym mowic.
~Volta    03.03.2004 @20:16:51
chociaz, jedno pytanie mnie nachodzi... co mowia o Tobie Twoje prace?
~Volta    03.03.2004 @16:34:52
Ad
Wiesz, chlopczyku, to, ze jestes starszy, nie daje Ci prawa wypowiedania sie do mnie w ten sposob. Jezeli gdzies widziales moja wypowiedz, ze jestem w jakikolwiek sposob artyska, pokaz mi gdzie, bo sobie nie przypowminam. A krytyke lubie, ale konstruktywna. Mowisz, ze oceniles, jak uwazales, zrobilam to samo, tyle, ze z sensem. Ja sie nie mszcze.

Nie zamierzam sie znizac do Twojego poziomu, wiec moze lepiej nie wchodzmy sobie w droge.
~Volta    02.03.2004 @21:03:39
jezeli nie rozumiesz moich prac, nie wypowiadaj sie.

ps. na pewno butelk,a przez ktora nie widac twarzy faceta jest ciekawsza od zmutowanego wilka, ale to tylko moja opinia
~gary    26.02.2004 @18:17:08
Prosił cię ktoś o zdanie? baranie! śmiać ci się chce bo jesteś pedałem! i odraża cię kobiece ciało! więc fuck off!
_______
GARY
~hoax1    21.02.2004 @18:10:05
_______
DA SCHODZI NA PSY. 90% PRAC TO NIEZLE GOWNO WIEC NIE MAM ZAMIARU ZA SZAJS DAWAC DOBRYCH OCEN.

MOJE DIGARTY >>> http://www.digart.pl/pokaz.php?user
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt